úterý 28. května 2013

Tvarohové dorty


Jestli chcete najít opravdového milovníka všeho tvarohového......jsem to JÁ. Ať už jde o tvaroh samotný, tvarohový - čerstvý sýr, ricottu, lučinu, gervais, nebo třeba mascarpone, to všechno zbožňuji. Hrozně ráda tyto ingredience využívám v kuchyni, jak při pečení, tak při vaření. Mascarpone nejraději používám na místo másla, třeba i do pudingového krému do dortu, čerstvý sýr do cheesecaku a obyčejný tvaroh na výrobu nanuků pro dceru. A proč o tvarohu vlastně píšu???? Rozhodla jsem se upéct a uveřejnit postupně dorty a koláče z tvarohu. Je to pro mě výzva, jak zkusit něco, co jsem ještě nedělala v různých úpravách a chutích. Často totiž prohlížím kuchařky a časopisy o jídle, a narážím přitom na recepty, o kterých si říkám, to prostě musím upéct....ale jelikož je těch knih a časopisů děsně moc, většinou to nestihnu a zapomenu na ně. Proto jsem si řekla, že teď je ten správný čas provětrat zase stránky mých oblíbených knih a časopisů o jídle (...já je prostě miluji..) a začít plnit, co jsem si dříve předsevzala. Jsem zvědavá kolik kilo přiberu, až to všechno upeču a pak samozřejmě sním, ale snad to nebude taková hrůza....no a když, tak to potom nějaká dietka jistí...ale tvaroh za to prostě stojí....

Co tedy zamýšlím.....

1. Čokoládový tvarohový dort
2. Německý tvarohový dort
3. Sernik polski
4. Tvarohový dort z bílé čokolády
5. Torta ricotta
6. Citrónový tvarohový dort

....no a jelikož má moje maminka v pátek svátek...upeču ji TORTA RICOTTA. Už teď se těším na pečení a na výsledek, protože tyhle dorty při pečení ohromě voní a na přípravu jsou docela snadné, takže i se dvěma dětmi se to dá zvládnout. Směle do toho...

Žádné komentáře:

Okomentovat