pátek 31. května 2013

Jahodová rychlovka

To Vám tak hodinu předem zavolá maminka, že přijde slavit svůj svátek k Vám domů, a naprosto nečekaně....Takže všechny plány na skvělý, sváteční TORTA RICOTTA  jsou víte kde. No, ale jelikož jsme  lidmi činu a žijeme teď a tady, začnete improvizovat....A jelikož jsem si vzpomněla, že jsem byla odpoledne v Penny marketu a koupila balení čokoládových cookies a jedno mascarpone, rychlovka na oslavu je na světě....Musím se přiznat, že tyto koláčky byly moc dobré, ale ještě lepší až tak za dvě hodiny, jelikož sušenka naspodu moučníku pěkně od krému zvlhla a nebyla už křupavá. V krému jsem použila opět, co jsem v lednici našla, takže k dceřině smůle jsem zužitkovala i její Olmíky straciatella s kousky čokolády...někdo kdo nemá děti nemusí vědět, že je to jogurt pro děti, ale moc dobrý. Pak už jen přidat čerstvé jahůdky, kterých jsou teď plné obchody, za rozumnou cenu, a už i chuť se podobá jahodě, a super dezert za opravdu pět minut je na stole....jahodám a neplánované akci zdar!!!!




Ingredience na 8 dortíků

8 sušenek cookies s kousky čokolády
250g mascarpone
115g (1 jogurt) olmíci straciatella
trošku zakysané smetany ( 2 až 3 lžíce)
moučkový cukr dle libosti
asi 4 jahody
trošku kakaa na poprášení

A jak se to dělá...

Na servírovací talíř položte sušenky. V míse ušlehejte mascarpone, jogurt, zakysanou smetanu a cukr dohladka. Pak už jen zdobícím sáčkem nastříkejte krém na sušenky, ozdobte plátky jahod a poprašte kakaem na efekt. Doporučuji umístit alespoň na hodinu do ledničky, ale i bez toho se dá ihned servírovat....to byl můj případ a nikdo si nestěžoval. Bon apetit....


Žádné komentáře:

Okomentovat