čtvrtek 23. května 2013

A jsem tu!

Tak a je to tady....právě jsem vytvořila svůj první blog v životě a jsem zvědavá, co se z něj vyklube....Ve zkratce bych chtěla napsat, že mám ráda vše, co se jídla týče, vyjma ryb a produktů z nich, jelikož na ně mám alergii:((( Ráda vařím, peču, smažím (i když je to prý nezdravé...) a učím se všechno možné, co je nové, ale má tradici. Hlavní důvod založení mého blogu je možnost sdílet svou vášeň o pečení a vaření s dalšími podobně zaměřenými jedinci a také trošku úleva mým blízkým od neustálého klábosení o bílcích, muffinech, propadlém piškotu, příliš tenkém marcipánu, nebo opravdu božském cheesecaku, který mají sice všichni rádi, ale neradi o něm se mnou mluví....Je to pro mě výzva, nová zkušenost, lechtání v břiše už teď když začínám psát a neuvěřitelné těšení se na svůj první příspěvek s fotkou toho, co jsem vytvořila. Heslo mého bratra zní : "Kde je vůle, tam je cesta". Takže směle do toho.......juhů

Žádné komentáře:

Okomentovat